Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Jenko d.o.o. Škofja Loka.


Jenko.si je spletna trgovina podjetja  Jenko d.o.o. Škofja Loka. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.
Navedene spletne cene veljajo za spletne nakupe in so enake cenam pri nakupu v maloprodajni trgovini. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajni trgovini. V svoj spletno prodajni program vključujemo tudi izdelke, ki v maloprodajni trgovini niso na voljo in obratno.

Kontakt
Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: info@jenko.si

Cene
Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v naši maloprodajni trgovini.
Vse cene objavljene na www.jenko.si vsebujejo DDV.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

Registracija
Za nakup v spletni trgovini se je potrebno registrirati.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne jenko.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Naročanje
Jenko d.o.o. Škofja Loka lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu.

Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki. Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudiku.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

* identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
* kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
* bistvene značilnosti blaga
* dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
* pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
* vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
* način plačila in dostave
* časovno veljavnost ponudbe
* rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
* pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
 
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (Jenko d.o.o. Škofja Loka, Virmaše 195, 4220 Škofja Loka) ali na kontaktni e-naslov info@jenko.si. Vračilo prejetega blaga na naveden naslov v 14-ih dneh po prejetju, brez predhodnega pisnega obvestila, se prav tako šteje za odstop od nakupa.
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.

Vračilo blaga v maloprodajni poslovalnici NI mogoče. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Prosimo, da izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun.

Stvarna napaka

Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti, da stvar pregleda.
Podrobnejše informacije o vračilih najdete na naši spletni trgovini pod povezavo Reklamacije/vračilo blaga.
 
Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi, s plačilno kartico ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.
 
Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni. V primeru, da naročenega artikla ne bi bilo na zalogi, vam bomo to po telefonu ali pisno sporočili na vaš e-mail naslov.


Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Ponudnik lahko izbere poljubnega izvajalca dostave, če se s tem ne spreminjajo dogovorjeni pogoji.

Cenik dostave

Vsa naročila pošiljamo z GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o. s katerim imamo sklenjeno pogodbeno razmerje.
Celoten cenik dostave najdete na naši spletni strani: Informacije/Stroški dostave.
 
Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Cene na ponudbi veljajo 3 dni.
 
Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.
 
Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
 
Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Jenko d.o.o. Škofja Loka, Virmaše 195, 4220 Škofja Loka oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku podjetja Jenko d.o.o. Škofja Loka.
 
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

(Reklamna sporočila boste prejemali samo v primeru, da ste ob naročilu izrazili željo, da vam pošiljamo reklamna sporočila in sicer na način, kot ste ga izbrali vi.
Prav tako boste prejemali sporočila, če ste v naših poslovalnicah izpolnili kontaktni obrazec za prejemanje obvestil o dogajanju v servisu in trgovini Jneko d.o.o. Škofja Loka)

* jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
* pošiljatelj mora biti jasno razviden
* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.
* željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
 
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen (Kontaktni obrazec). Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN INFORMACIJE

V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami Jenko d.o.o. Škofja Loka, nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte
info@jenko.si, ali pa nam pišite po pošti na naslov:

Jenko d.o.o. Škofja Loka
Virmaše 195
4220 Škofja Loka

Vsi ostali podatki o podjetju so kupcu dosegljivi na spletni strani www.jenko.si na zavihku Naši podatki.
 
POJASNILO

Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, prav tako lahko Jenko d.o.o. Škofja Loka brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje.

V kolikor želite dodatna pojasnila v zvezi z SPLOŠNIMI POGOJI SODELOVANJA nas lahko kadarkoli kontaktirate.